Breng uw telefonieplatform naar een hoger niveau
Telefonie is iets wat een tijdrovend proces kan zijn. Zo heeft u bijvoorbeeld lezers die een klacht willen doorgeven of een bezorger die wil vragen wat zijn verdiensten zijn. Binnen Spread-IT zijn diverse mogelijkheden om telefonie te koppelen.
Zo kunt u een telefooncentrale koppelen aan Spread-IT zodat u direct ziet wie er belt. Dan is die bezorger die belt voor zijn vergoedingen zo gevonden.
En zo kunt u ook direct uitbellen vanuit Spread-IT. Deze gesprekken kunnen geregistreerd worden, zodat u of uw collega achteraf kunnen zien wat en wanneer er iets is afgesproken.
Wilt u klachten telefonisch verzamelen, dan is onze voiceresponse oplossing interessant.
Hiermee wordt op basis van postcode, huisnummer een adres gevraagd en krijgt de lezer telefonisch terug dat de klacht geregistreerd is.
Vraag naar de mogelijkheden
Bent u benieuwd naar de mogelijkheden die Spread-IT u biedt?
Bel 038-4671580
Mail info@spread-it.nl