038-4671580info@spread-it.nl

Kwaliteitscontrole

Kwaliteit staat bovenaan!

Als uitgever bent u trots op uw product. U wilt dat zoveel mogelijk mensen ervan kunnen genieten.

Een klacht is dus vervelend, maar laat wel zien dat uw lezers uw product waarderen.

Met kwaliteitscontrole kunt u uw klachten opvolgen. Zo verstuurt u na uw volgende uitgave een controle e-mail naar uw lezer met de vraag of uw product deze keer wel ontvangen is.

De lezer beantwoord deze vraag met Ja of Nee. Bij een negatieve reactie wordt er automatisch een nieuwe controle ingepland.

Escalaties

De meeste mensen vinden automatische e-mails op een gegeven moment irritant worden. Iedere keer hetzelfde bericht ontvangen en dat geeft misschien een gevoel af dat lezers zich niet serieus genomen vinden. Hiervoor hebben we in de kwaliteitscontrole escalaties, escalaties zorgen ervoor dat bij een langdurige klacht dat er na een bepaalde periode een andere e-mail verstuurd wordt. In deze e-mail kunt u dan vervolgens aangegeven dat u andere stappen gaat ondernemen richting uw opdrachtnemer.

De escalaties zijn duidelijk te volgen in de statistieken van de kwaliteitscontrole. Zo ziet u in één oogopslag hoeveel type e-mails er verstuurd zijn.

Parameters

De kwaliteitscontrole werkt met parameters, zo kunt u makkelijk en snel voor meerdere producten één kwaliteitscontrole gebruiken. Op de plekken in de controle waar dan qua benaming afgeweken moet worden kunt u dan een parameter toevoegen. Deze worden dan automatisch toegepast in de aan te maken e-mails.

Vraag naar de mogelijkheden

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden die Spread-IT u biedt?
Bel 038-4671580
Mail info@spread-it.nl