Spread-IT B.V. beheert nu hun klanten buiten Spread-IT om waarbij de offertes, contracten  en facturen iedere keer handmatig opgesteld dienen te worden. Door gebruik te gaan maken van een registratieproces en klantbeheer binnen het softwarepakket Spread-IT kan dit proces vereenvoudigd worden. Daarnaast kan de klant zelf ook inzicht krijgen in de afgesloten contracten, voorwaarden enz.

De opdracht:

Het dient mogelijk gemaakt te worden dat (nieuwe) klanten de complete registratie als nieuwe klant kunnen doorlopen binnen Spread-IT. Dit houdt in dat vanaf het offertetraject tot aan het ondertekenen van de SLA en verwerkersovereenkomst de klant dit digitaal moet kunnen doen.

Vervolgens dient de klant deze documenten in te kunnen zien in zijn/haar klantprofiel.

De documenten dienen bewerkt te kunnen worden, waarna een klant eventueel een nieuwe versie dient te ondertekenen.

Één of meerdere Spread-IT gebruikers dienen toegang te krijgen tot het klantprofiel met specifieke rechten.

Daarnaast dient een abonnementsprofiel met modules opgesteld te kunnen worden in Spread-IT. Hierbij dienen er prijzen en prijssoort geregistreerd te kunnen worden waarop de factuur gebaseerd wordt. Deze facturen dienen na het versturen naar de klant zichtbaar te zijn in het klantprofiel binnen Spread-IT.

Uitbreiding:

Om deze functionaliteit nog beter te laten werken zijn er uitbreidingsmogelijkheden:

  • Verstuurde facturen doorzetten met grootboeknummers richting het boekhoudpakket.
  • Als extra optie een betaallink meesturen bij de factuur.

Ontwikkeling:

De functionaliteit dient ontwikkeld te worden in:

  • Frontend: Angular
  • Backend: .NET Web-api